Există multe substanțe benefice pentru sănătate care se găsesc în ceai. De fapt, pe măsură ce bei mai mult ceai, starea de sănătate se va îmbunătăți. Cele mai puternice elemente sănătoase din ceai sunt polifenoli, care au proprietăți antioxidante puternice. Antioxidanții încetinesc procesul de îmbătrânire în timp și întăresc sistemul imunitar. De aceea, ceaiul de dimineață este un ritual pe care nu ar trebui să-l sari. Există o multitudine de motive pentru care ar trebui să beți ceai în fiecare dimineață. Oamenii din toată lumea se bucură de ceaiuri de toate tipurile. Iată câteva sfaturi care va vor ajută să vă bucurați la maxim de experiența unei căni de ceai în timpul dimineții și să evitați orice posibile efecte neplăcute ale consumului de ceai.

  1. Nu beți ceaiul de dimineață pe stomacul gol. Ceaiul provoacă suprimarea secrețiilor de sucuri gastrice și poate afecta acidul și bila din stomac. Va afecta de asemenea, absorbția de proteine și alte elemente nutritive. Va stimula mucoasa gastrică, ducând la pierderea poftei de mâncare.
  2. Nu beți ceai prea fierbinte. Acesta poate duce la iritarea sau inflamarea gâtului, esofagului și căptușelii stomacului. Dacă beți des ceaiul de dimineață foarte fierbinte, acesta poate provoca cicatrici permanente în aceste zone.
  3. Optați pentru un ceai de dimineață light. Ceaiul prea puternic conține pea multă cofeină, care poate provoca dureri de cap sau insomnie, probleme de stomac sau inflamații. Deci, nu adăugați prea multe frunze de ceai și nu-l lăsați la infuzat prea mult timp.
  4. Țineți-l la infuzat cât mai puțin. Dacă stă prea mult la infuzat, indiferent de temperatura apei, va deveni tulbure și aroma va fi amară. Veți distruge de asemenea toate substanțele nutritive din frunzele de ceai (vitamine, anti-oxidanți, aminoacizi).
  5. Evitați să infuzați aceleași frunze de ceai de prea multe ori. Cele mai multe ceaiuri pot fi preparate de trei sau patru ori înainte de a-și pierde aroma, iar altele o dată sau de două ori. Excepție fac ceaiurile Pu-erh și Oolong, care poate fi preparat până la 5-6 ori.
  6. Nu beți mult ceai înainte de micul dejun. Altfel, produsele alimentare nu vor mai avea gust și veți împiedica absorbția proteinelor în organism.
  7. Nu luați medicamente cu ceai.

Ceaiul de dimineață trebuie preparat proaspăt dimineață. Nu consumați ceai deja preparat care a stat o noapte întreagă deoarece își pierde din vitamine.

 

Adaugă comentariu